Thursday, July 29, 2010

Maafkan aku wahai gadis....

macamane nak start nie.... perasaan aku bercampur baur time nak menulis nie.. rase amat bersalah, bersalah, dan tertekan dengan kejadian yang berlaku semalam.

camni.... semalam,kawan aku ajak makan dekat sebuah cafe di dalam UTM yang dirahsiakan lokasinya, dengan gaye macho (macho lah pulak) aku pon order la makanan untuk mengalas perut di malam hari... akhirnye makanan yang diorder siap juge... dengan sabar aku menuju ke kaunter utk ambil makanan. sedang aku ambil dan berpusing ke arah belakang.. tiba2..

tiba2 aku tersiku boops seorang wanita yang agak cantik... menawan jugaklah.... aku siku dengan agak kuat!! aku terkejut nak mati... separuh jantung aku luruh dek kejadian itu.... malunya rasa...! tapi tidak setanding kemaluan yang dirasai oleh wanita itu.. dengan muka rasa x bersalah dan innocent, dia pandang tepat ke mata aku.. takde tanda-tanda kebencian pon dia llemparkan kepada aku, muka dia nampak tenang dan seperti menerimanya dengan redha.. oh.. tetiba tertarik pulak dengan wanita itu... ini membuatkan aku rase sangat2 bersalah! aku tak sanggup bertentang mata dengan dia ..

rase seperti aku dah mencalar maruah dia walaupiun takde siapa pon nampak atau perasan kejadian yang berlaku (agaknye lah). If, kalau aku mampu, aku kahwin ngan dia untuk menebus perbuatan aku... lagipun dia cute n ade ciri2 muslimah yang aku idamkan.. vleyyh??


wahai gadis, maafkan aku.. T_T

3 comments:

Fatin Nurul said...

huahua..mcm jodoh la pulak..
muahahahhaha...

phizz88 said...

hahaha.. itu saxual harrasment bukan jodoh!! hahahahah...

Fatin Nurul said...

ahaahahahah!!!!
saiko!!!!!
mana ad sexual!!!!
ter accident shaja ma...
muahahah....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...