Friday, July 23, 2010

Bot Stim, lagu tanpa suara, Kejutan Hari B

B'DAY!!
Hari Khamis 22/07/2010seawal 8.30 malam kupu-kupu malam melebarkan sayap untuk menuju ke destinasi yang dimaksudkan iaitu rawa (antara tempat steamboat yang terbest di JB kot...) Dengan menaiki JCB, aku, wahida, Zue, Qad dan Hana secara yaqueennya menuju ke tempat yang mahu dituju walaupun tidak tahu arah yang hendak dituju... err.. ape2lah!!

aku memang dah lama ngidam nak makan steamboat.. meracau2 aku dalam mimpi.. stemboat.. steamboat.. steamboat... vleyh???!!Singgah Beli "muffin" untuk Kawan (pakwe shark.. Bukan shrek ye...) tapi sebenarnye nak beli kek untuk surprise B'day Parti untuk aku dan hana.. oh sooo sweett!! terimakasih Korang!!!!!
Sempat gak merase tart keju blueberry.. sedap sangat!!!!!!!!!Adelah dalam 3 kali pusing-pusing satu JB utk carik tempat steamboat tuh..
Kononnya nak pergi ke rumah pakwe Shark utk hantar muffin2 tersebut.. Tak jumpa2 plak rumah dia... pastu tetiba waed call tanye kepada seseorang bagaimana nak ke RAWA steamboat
(tempat steamboat) motipp tukar arah? rancangnye nak hantar muffin2 tersebut tapi nak cover cite terpakselah diorang kata nak pegi RAWA then pakwe shark akan ambil Muffin2 tersebut... so i just like...... okayh.........Sampai Ke RAWA Akhirnya. Jam menunjukkan lebih kurang pukul 10 kot... oleh kerana mengidam dengan teramat sangat, kami pon makan dengan gelojohnya.. macam tak penah jumpa steamboat..
ade yang amek segala benda pelik2 dan bentuk macam2 seperti lipan berkepala ketam, serta kepah2 yang berbentuk bermacam2!!
happy family katenye... vleyh????!


Kami makan sampai tak larat! Pusingan terakhir seperti satu hukuman buat kami kerana begitu tamak ambik benda macam2!! Semua dipaksa mengaku dan bertanggungjawab atas setiap makanan yang diambil. Hukumannya adalah habiskan makanan itu! percayalah, itu bukan kerja murah.. it's real torture kataenyer utk habiskan maknan dengan perut yang nak meletup!!
last2, ade yang hancur2kan makanan pastu sumbat2 dekat celah2 timbunan sampah sarap.. tak kurang juga yang menyorokkan meatloaf di bawah pinggan ! (ini keje hana!!!)
ohhh sweetnya hana..!

Memang kenyang nak mati! perut aku pon dah membuncit! kalah perempuan beranak 7!!
Pelik plak.. nape kawan yang dimaksudkan itu tidak sampai2? kami pon bergegas pergi ke tempat hiburan karaoke pilihan iaitu Loudspeaker!!


Sebelum masuk bilik, sempat posing like slut murahan di lobi loudspeaker! clustt uols!
ini cover video amatur.. ko mampoo?? 3 on 1... eh.. jap... less is more hokkayh!!


pastuh sepelais!!! ade besday cake utk aku n hana!! terharu sangat!!! comel plak tuh kek harijadi kami.. terimakasih semua!!!

dah tu g melalak serupa orang tadek laki bini. terjerit2 padahal pitching sepatotnye rendah.. over tau!!!
pukul 3.00 am.. habis sudah acara karaoke kami pon bergegas pulang. oleh kerana tak mahu ditahan oleh pak gad, kami lepak2 tido2 diluar McD.. Mula bolehhlah tibo.. lama2 rase cam oven plak dok dalam keta lama2!jadi aku dan zue pon beli dua cawan kopi untuk dinikmati bersama. tak ketinggalan, kami berjaya menyeludupo keluar berpaket2 jam blueberry!! motipp nak amek???!! haha!!

pukul 5.50am.. kami pon pulang... :)) dan ade yang kena bangun pukul 8.. harap2 beliau dapat mengejutkan diri beliau!!!

5 comments:

Fatin Nurul said...

wahhh...best nya!!!!!
hepi hepi belated bufde!!!!!
kak hana bukan maen lawa...
mcm tau2 ja nak buat surprise bufde !!

phizz88 said...

haha... thank u! n thank bagi pihak hakak hana!! t kalo ade nak wat sepelais sepelais ajak kitorang!!! haha...

Fatin Nurul said...

hahahahaha...
ok2.....
no problem!!!!!

Gerimis Senja said...

benci dgn ko!!! aku mengidam steamboat gk nie, dh sarat dh nie, terberanak kejap lagi, terliur la.... wuaaaa!!!!

phizz88 said...

haha!! mehla dtg JB!! hua hua hua!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...