Monday, July 12, 2010

gemuk gemuk gemuk!!!

sempena latihan industri aku di syarikat makanan, berat aku semakin bertambah... mula-mula timbang sebelum cuti semester untuk ber LI, berat aku CUMA 76kg dengan ketinggian mencecah 173.5 cm (ideallah kononnye). nak dijadikan cerita, tempat LI aku plak dekat ngan rumah.. pelagi, dok rumah je la.. baselah dok rumah, ape yang nak makan, makan je... benda free! mane de ade yang tak sedap!! kan kan!! lebih dua bulan setengah gak ar tabiat makan jadik tak tentu pasal. Kowserh.. i cant help it katanya!amek kau, bukak sem jadik begini!nak pakai seluar jean lame semua ketat2 belaka! ade sampai yang tak boleh butang!!


kegemukan aku di-grantedkan oleh petugas kesihatan yang mberikan pemeriksaan kesihatan secara percuma semasa program khidmat masyarakat batu gajah. nak diajdikan \ceghita, BMI aku mencecah 26!! ko mampu????!!!!mestilah aku frust menonggeng!!nurse tuh siap cakap, adik kena turunkan berat lebih kurang 8 kilo... kalau berat cecah 70, tu dah kira cantik dah tuh!


aku pon memasang azam untuk kurangkan berat sebanyak 8 kg!!! moga2 berhasil!!

3 comments:

Fatin Nurul said...
This comment has been removed by the author.
phizz88 said...

hai fatin.. awat padam??

Fatin Nurul said...

hala..
awat dia jadi lagu tu????
bangang la paten ni....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...