Wednesday, March 31, 2010

accidently accident....(parody version)

aku taip ngan tangan kiri, tangan kanan aku sakit gler... terseliuh pastu luka terseret dekat walk side .....
adoi...! malu jangan citer ar.... sume orang keliling nampak kot... hehe..popular sekejap aku dan daus... (ibarat beyonce n lady gaga :P)

tah macamane, after "jumpa" ngan Pn eraricar, (ekcei false alarm.dia suh jumpa esok hari)
aku tungganglah moto TAR keounyaan daus sambil mengendong dia... tak semena2, moto yang aku tunggang gagal dikawal.. sebab bawak laju sangat kot.. hehe.. . aku try nak brek kaki, tapi gayenye cam tak makan je.. patuh, ppelagi...! aku tariklah brek tangan.... oleh disebabkan moto daus tu persis moto mat eh silap... minah rempit yang menggunakan break disc, menyebabkan moto yang ditunggang itu lebih impossible dikawal... pelagi.. greg3!... menandakan tayar mencecah permukaan wing.. lalu... moto melanggar divider selekoh yang curam di hadapan FKKKSA... moto terbang merentasi divider lalu landing atal walk side.. lagi sket nak masuk longkang... aku pon same... seram siot...daus also... terhumban bersama2... dia di belkanng aku... aku terkelepok kat atas divider.. cam nak wat photoshoot promotion bikini kat tepi pantai...first thing aku tengok daus... sebab biasenye, dalam pelanggaran motosikal orang belakangyang kena teruk.. tapi.. mak nyah tuh steady je gelak.. apelagi.. aku pon gelak la juge... x terase kesakitan jatuh moto tuh.. aku tengok cermi mata beliau terjatuh dalam longkang..terus aku amek... sebab daus barely can see another person withou cermin mata. then after that, aku tengok keadaan moto lak... fuh... ok lagi.. tak terok sangat... lampu signal kanan pecah... lampu depan dah senget2 dah.. pemijak kaki bengkok.. tempat letak kaki getah putus dus... rim lari sket... after that, aku n daus truspegi workshop betolkan moto.. aku tunggang dengan berhati2 walaupun lutut aku terketar... finally, sampai juga di workshop... dahtu letaklah moto kat situ.. adelah dalam 4 jam dia repair.. sambil2 tuh.. sempat singgah jusco beli barang keperluan utk makAN MALAM hehee..
adeh.. tangan aku sakit.. dah tak larat rasenyer nak tlis lagi..:(
p/s baju aku terbukak... yang peliknya, butang still ade lagi... heheh....

nak tengok lutut koyak tak?? hehe...


x yah la.. nti korg x selera nak makn.....

5 comments:

gades said...

T_T
(tatau npe mataku begenang..sobsobsob..)

ⓦⓐⓗⓘⓓⓐ™ said...

aku gelak cam harammmm..
hana pun samaaaa...hahahahaha..
go bitch go!!!

phizz88 said...

GADES: MOHTEEP?? KO SAYANG AKU KE?? TACHING! HAHAHA!!

WAED NGAN HANA MOHTEEP GELAK?? IOLS NGAH SAKET NEH.. Y_Y

.:iss:. said...

nok, uol rasa layak tak ngan uols???? hahaha

phizz88 said...

haha.. feelin2 je nok... x ikn x bleyyh??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...