Sunday, September 19, 2010

kes pembunuhan sosilawati

A word a day: "berseKONgkol"

contoh situasi:
di dalam kereta pada hari yang panas, ketika balik dari kuliah,

Qadly(bukan nama sebenar): apis, aku tau ko berseKONGkol dengan pembunuh2 sosilawati tu!
*kononnya nak mengusik si apis sebab dia berasal dari banting, FYI n BTW, pembunuhan sosilawati serta 3 lainnya bertlaku di banting n guess what? pembunuhnya juga orang banting OK! .. T_T buat busuk nama banting jer... nanges!

Apis(bukan nama sebenar): berseKONGkol?? err... bukan bersetongkol ke??? *buat2 layan nanti kalo x layan dia nanges... lagipon penat dia comes out with adea joke itu.. kan???
Fairus (bukan nama sebenar): bahahahhahahahahah! *gelak sampai nak tercabut anak tekak
qadly(bukan nama sebenar) : *muka toya tak bersalah
apis(bukan nama sebenar): bersetongkol lah sundal!! hahahahhaahhaha
*gelak sampai kereta wsf nak terbalik2...

qadly(bukan nama sebenar): ye ke?? err...
apis(bukan nama sebenar): (=_=) kill me now!!
zul(bukan nama sebenar) :*lost, tersengeh2... tatau lah pulak kalau dia rasa2 perkataan bersekongkol adalah perkataan sebenar..

actualy it's BERSETONGKOL biatch....
::nanges! T_T

lepastuh ade orang comment2 kat FB plak, kata bersekongkol adalah perkataan yang sebenarnya.. aku try google.. guess what? ade plak perkataan bersekongkol...
aku tib2 feeling bimbo.. selame nie yang cikgu ajar salah ke? n for sure, iols gunakan perkataan bersekongkol dalam essay2 serta laporan2 bahasa melayu...
n guess what? perkataan bersetongkol x de plak dalam dewan bahasa dan pustaka...
ok this point memang aku feeling bimbo to the fullest! bahahhaha! malu...! nak bubuh diri rasanya! ampun kepada pihak2 yang terlibat! gaga!

ok.... tib2 plak aku rase konfius!!!

2 comments:

Fatin Nurul said...

muahhahahaa...gila ...gila...gila la qad!!!saiko nak mati..
apis...i bet u bukan saksi pembunuhan tersebut!!!!

phizz88 said...

kan??! qadly sengal!!! tulah, asek speaking english jer.. gytts! fyi, aku ade ditempat kejadian!! ::ok aku tipu!! bahahahhah!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...